(home.wxs.nl)
a – Amortyzator kolby
b – Kolba MG 13
c – Podstawa dociskowa
d – Uchwyt tzw. transportowy do MG 13
e – Uchwyt podtrzymujący pojemnik na magazynki pudełkowe i podręczną torbę na mapy
f – Brezentowy pojemnik na wystrzelone łuski
g – Dźwignia blokady obrotowej
h – Wspornik mocowania siedzenia strzelca MG 13
i – Dźwignia blokady regulacji wysokości siedziska
j – Podstawa obrotowa
k – Regulator wysokości siedziska
l – Podręczna torba na mapy
ł – Dźwignia przekładni zębatej umożliwiająca podnoszenie karabinu maszynowego wraz z osłoną – do pozycji przeciwlotniczej.
m-Podstawa mocowania MG 13 i osłony strzelca
n – Uchwyt obrotowy mocujący MG 13
o – Skrzynka na magazynki pudełkowe zasilające amunicją MG13
p – Półka na skrzynkę amunicyjną
W pierwszych latach produkcji , mechanizm ułatwiający mocowanie i strzelanie z MG 13 , był dość skomplikowany i precyzyjny .
a – dolna blokada mechanizmu podnoszenia całego ramienia
b – główny filar podstawy obrotowej z zębatą przekładnią umożliwiającą podnoszenie karabinu maszynowego wraz z osłoną do pozycji przeciwlotniczej .
c – miejsce na mocowanie osłony pancernej strzelca
d – podstawa mocowania MG 13
e – śruba dociskowa blokująca ruch MG 13 – góra -dół
f – dźwignia śruby dociskowej – e
g – obejma jarzma MG 13
h – dźwignia blokująca jarzmo
i – śruba z brązu blokująca od góry mechanizm podnoszenia
W późniejszym okresie , cały mechanizm obrotowy został uproszczony .Szczególnie dużej modyfikacji ulegają ,regulacja oraz sposób mocowania MG 13 i późniejszego MG 34