Podwozie i układ napędowy

Podwozie i zespoły napędowe oparte były na podzespołach samochodu osobowego Standard 6 . Te elementy Kfz 13 produkowano w zakładach Adler Werke we Frankfurcie nad Menem . Ponieważ ogólny ciężar pojazdu znacznie wzrósł ,podwozie zostało zmodyfikowane poprzez wzmocnienie osi i zawieszenia. Wprowadzono również , zsynchronizowaną 4- biegową skrzynię biegów.

(home.wxs.nl)

a – Tylny resor
b – Rama
c – Płyta wzmacniająca podstawę obrotową do karabinu maszynowego
d – Wał napędowy
e – Uchwyt zabezpieczający wał napędowy
f – Skrzynia biegów
g – Akumulator
h – Przewody hamulcowe i elektryczne
i – Dodatkowa konstrukcja do której bezpośrednio mocowane było opancerzone nadwozie
j – Linka hamulca ręcznego
k – Konstrukcja nośna tylnego zasobnika
l – Koło tylne z oponami 6,75x 18
ł – Tylny most napędowy
m-Tłumik
n – Skrzynka narzędziowa

Przednia część podwozia i zawieszenia(warwheeis.net)

a – Zderzak
b – Haki holownicze przednie
c – Belka zawieszenia przedniego
d – Resor
e – Mocowanie stabilizatora
f – Stabilizator
h – Przednie błotniki ,typowe dla samochodu osobowego Adler Standard 6

Zastosowano również nowy typ bieżnika w oponach 6,75 x 18 .Był to bieżnik tzw. terenowy ,rzadko spotykany w owym czasie w samochodach cywilnych.